Greve Veterboot Ribolla Brulee Shade  1540.88-006 Classic

Greve Veterboot Ribolla Brulee Shade

  • Grevenummer: 1540.88-006

Kleurcode: 3032

De Ribolla is verkrijgbaar in suède, leer en bijzondere prints. De loopzool heeft in de voorvoet een uitsparing waar tijdens de productie een foamlaag wordt ingezet wat voor een zeer prettig loopcomfort zorgt. Deze leest wordt net zoals de Amalfi ook volgens de Blake wijze gemaakt. De loopzool is voorzien van oranje stiksels en het Greve logo.

€220,-

incl. BTW Nieuw! Ruim op voorraad!

Alternatieve kleuren

Greve Veterboot Ribolla Coconut Greve Veterboot Ribolla Roccia Suede Greve Veterboot Ribolla Alce Suede Greve Veterboot Ribolla Brulee Shade Greve Veterboot Ribolla Spiaggia Florence Greve Veterboot Ribolla Night Blue Shade Greve Veterboot Ribolla Blue Velvet Greve Veterboot Ribolla Dark Brown Velvet

Selecteer een maat
Wissel naar een andere maattabel: UKUSEU

Valt normaal: bestel je eigen maat

  • Gratis verzending
  • Snelle levering
  • Heeft u hulp nodig met bestellen? 030‑6879297
  • 14 dagen bedenktijd
Specificaties
Artikelnummer 1540.88-006
Type Veterboot
Highlights Classic
Leest Ribolla
Maat 40, 40.5, 41, 41.5, 42, 42.5, 43, 44, 44.5, 45, 46, 46.5, 47
Materiaal Suède
Breedte H - normale voet
Merk Greve
Kleur Bruin
Loopzool Leder + zacht rubber
Voering Microvezel met hoge absorptie-eigenschappen. ademend. anti-allergie. aangenaam voetklimaat

Greve verzendt gratis (binnen de Benelux). 

Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag door ons aangeboden ter verzending bij DHL. Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt. Uit service-overweging kan het voorkomen dat uw bestelling wordt geleverd door één van de Greve verkooppunten bij u in de buurt. Dit staat dan duidelijk vermeld in de correspondentie.

Bezorgproces DHL

Nadat u uw bestelling hebt geplaats, ontvangt u van DHL een email. Dan heeft u direct online de keuze voor bezorgdatum, tijdvenster en locatie. De dag voor bezorging ontvangt u een email met het geplande bezorgmoment. Komt dat moment toch niet goed uit, dan kunt u direct online een ander moment of locatie kiezen (tot 23:59 uur). U kunt ook aangeven het pakket rechtstreeks bij de buren af te laten leveren. Zorgt u er dus voor dat u uw emailadres duidelijk invult.

Bezorger gemist?

Indien u de bezorger hebt gemist ontvangt u een mail. Als u niets doet, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Maar u kunt desgewenst via de link in de email aangeven dat u uw pakket de volgende dag wilt afhalen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. U kunt er ook voor kiezen om uw bezorgmoment wijzigen of een andere locatie op te geven (tot 23:59 uur).

 

Pakket ontvangen

Tijdens het bezorgtraject kunt u ook notificaties instellen voor relevante momenten. U kunt zelfs meermaals het bezorgmoment wijzigen.

 

Algemene bezorgtijden:

  • Maandag t/m donderdag: tussen 11.00 en 21.00 uur
  • Vrijdag en zaterdag: tussen 11.00 en 15.00 uur.

Klik hier voor de exacte tijdvensters van de bezorging

Retour sturen?

Stap 1 - Controleren

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u vanaf het moment van thuisbezorging binnen 14 dagen uw product(en) retourneren. De producten dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn en voorzien van alle originele labels geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen!

Stap 2 – Inpakken

Vul de retourbon in die is meegeleverd in uw pakket. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat u de artikelen verpakt in de originele doos samen met de retourbon, de bijbehorende orderbevestiging en alle eventuele bijgevoegde (gratis) accessoires, onderhoudsproducten of producten met combivoordelen. Zonder de orderbevestiging kunnen wij uw retour niet afhandelen.

Stap 3 - Verzenden

U verstuurt het pakket met de vervoerder van uw keuze. Zorg voor een duidelijke adressering: Fros International BV, inz. Greve, Einsteinweg 25, 3404 LH IJsselstein, The Netherlands. De verzendkosten zijn voor uw rekening. U ontvangt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als de rekening waarmee het artikel is betaald. U kunt dit vinden onder Mollie Payments.

Vragen?

Bekijk onze FAQ op onze website of neem contact op via customercare@greve.nl 

interessante producten