Veelgestelde vragen

Betaal ik retourkosten?

De verzendkosten zijn voor uw rekening.

 

Retour sturen?

Stap 1 - Controleren

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u vanaf het moment van thuisbezorging binnen 14 dagen uw product(en) retourneren. De producten dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn en voorzien van alle originele labels geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen!

Stap 2 – Inpakken

Vul de retourbon in die is meegeleverd in uw pakket. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat u de artikelen verpakt in de originele doos samen met de retourbon, de bijbehorende orderbevestiging en alle eventuele bijgevoegde (gratis) accessoires, onderhoudsproducten of producten met combivoordelen. Zonder de orderbevestiging kunnen wij uw retour niet afhandelen.

Stap 3 - Verzenden

U verstuurt het pakket met de vervoerder van uw keuze. Zorg voor een duidelijke adressering: Fros International BV, inz. Greve, Einsteinweg 25, 3404 LH IJsselstein, The Netherlands. De verzendkosten zijn voor uw rekening. U ontvangt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als de rekening waarmee het artikel is betaald. U kunt dit vinden onder Mollie Payments.

Vragen?

Bekijk onze FAQ op onze website of neem contact op via customercare@greve.nl 

In de regel biedt Greve uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending bij onze logistiek partner DHL (m.u.v. het weekend). In vrijwel alle gevallen heeft u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis. Op zondag wordt er niet bezorgd door DHL. 

Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Greveshop voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.

U heeft het product NIET bij deze webshop gekocht

Neem contact op met de winkel of webshop waar u het Greve product hebt gekocht.

 

U heeft het product WEL bij deze webshop (greve.nl) gekocht

Klacht over het product:
Stuur een mail met duidelijke foto's en het ordernummer naar customercare@greve.nl 

Klacht over de dienstverlening:
Maak gebruik van ons contactformulier

 

U ontvangt binnen 2 werkdagen (ma-vr) een ontvangstbevestiging en daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

  • Zoek op deze site het product van uw keuze..
  • Klik indien nodig de gewenste maat aan
  • Klik op “In winkelmandje” om het aan uw winkelmandje toe te voegen
  • In het overzichtje ziet u een overzicht van uw bestelling
  • U kiest voor “verder winkelen” of “naar winkelmandje”
  • Als uw bestelling compleet is, kiest u “naar winkelmandje”
  • Controleer uw bestelling; u kunt producten eventueel verwijderen door op de link “Verwijderen X” te klikken achter het betreffende product
  • Is uw bestelling in orde? Klik op “naar Kassa”
  • Op de pagina “Kassa” vult u uw factuurgegevens in. U kunt desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.
  • Als u uw gegevens en de bestelling heeft gecontroleerd en goedbevonden, vinkt u het betreffende vakje aan onderaan de pagina. Daarmee geeft u ook aan dat u akkoord gaat met uw betalingsplicht.
  • Kies uw betaalmethode en klik op “volgende stap”
  • U komt in uw eigen, vertrouwde betaalomgeving.
  • Klik na de betaling op “afronden” of “terug naar de website”
  • Uw bestelling is afgerond.