Nee, zowel het verzenden als het retourneren is geheel kostenloos.
Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider Icepay. Icepay maakt het online betalen in deze webshop mogelijk met de online betaalmethode iDEAL, Sofort, PayPal en met de creditcards van VISA en MasterCard. Icepay zorgt voor de afhandeling van uw transactie. Greve Webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en Icepay voor de verwerking van uw online betaling. Ook refunds (restitutie) worden verzorgd door Icepay.
Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.
In de regel biedt Greve uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending bij onze logistiek partner DHL (m.u.v. het weekend). In vrijwel alle gevallen heeft u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis. Op zondag wordt er niet bezorgd door DHL.
Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.
Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Greveshop voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.
U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.
U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.