Greve Instapper Wave Profondo Talca  2301.05 Aanbieding

Greve Instapper Wave Profondo Talca

  • Grevenummer: 2301.05

Kleurcode: 2948

Bij de Greve Wave draait, naast een mooi design, alles om de pasvorm. De schoen is, vanuit ieder perspectief, ontworpen om ook zeer comfortabel te zijn. En dat is gelukt met een soft leren voering, een zeer zachte suède en een soepele rubber zool. In combinatie met de flexibele maakwijze “strobel” voelt de Greve Wave als een pantoffel aan je voeten.

 

€260,- €139,-

incl. BTW Nieuw! Ruim op voorraad!

uw voordeel €121,-

Alternatieve kleuren

Greve Instapper Wave Fantasma Talca Greve Instapper Wave Ambrato Talca Greve Instapper Wave Sesamo Talca

Maat: Selecteer een maat
Maat:
Maattabel: UKUSEU

Valt normaal: bestel je eigen maat

  • Gratis verzending
  • Snelle levering
  • Heeft u hulp nodig met bestellen? 030‑6879297
  • Gratis retour in Nederland en België
  • 14 dagen bedenktijd
Specificaties
Artikelnummer 2301.05
Type Instapper
Highlights Aanbieding
Leest Wave
Maat 6, 6.5, 7, 7.5, 8, 8.5, 9, 9.5, 10, 10.5, 11, 11.5, 12
Materiaal Suède
Breedte H - normale voet
Merk Greve
Kleur Blauw
Loopzool Rubber
Voering Soft Sheep lining

Greve verzendt gratis (binnen de Benelux). 

Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag door ons aangeboden ter verzending bij DHL. Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt. Uit service-overweging kan het voorkomen dat uw bestelling wordt geleverd door één van de Greve verkooppunten bij u in de buurt. Dit staat dan duidelijk vermeld in de correspondentie.

Bezorgproces DHL

Nadat u uw bestelling hebt geplaats, ontvangt u van DHL een email. Dan heeft u direct online de keuze voor bezorgdatum, tijdvenster en locatie. De dag voor bezorging ontvangt u een email met het geplande bezorgmoment. Komt dat moment toch niet goed uit, dan kunt u direct online een ander moment of locatie kiezen (tot 23:59 uur). U kunt ook aangeven het pakket rechtstreeks bij de buren af te laten leveren. Zorgt u er dus voor dat u uw emailadres duidelijk invult.

Bezorger gemist?

Indien u de bezorger hebt gemist ontvangt u een mail. Als u niets doet, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Maar u kunt desgewenst via de link in de email aangeven dat u uw pakket de volgende dag wilt afhalen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. U kunt er ook voor kiezen om uw bezorgmoment wijzigen of een andere locatie op te geven (tot 23:59 uur).

 

Pakket ontvangen

Tijdens het bezorgtraject kunt u ook notificaties instellen voor relevante momenten. U kunt zelfs meermaals het bezorgmoment wijzigen.

 

Algemene bezorgtijden:

  • Maandag t/m donderdag: tussen 11.00 en 21.00 uur
  • Vrijdag en zaterdag: tussen 11.00 en 15.00 uur.

Klik hier voor de exacte tijdvensters van de bezorging

Gratis retourneren vanuit NEDERLAND en BELGIË en vanuit LUXEMBURG betaalt u zelf de verzendkosten.

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om uw producten te retourneren. Ruilen is helaas niet mogelijk. De producten dienen ongebruikt en onbeschadigd en voorzien van alle originele labels geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen! Wij geven dan binnen uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst van het pakket opdracht om het aankoopbedrag terug te storten op dezelfde rekening als de rekening waarvan het artikel is betaald.

Gratis retourneren vanuit NEDERLAND en BELGIË:

  1. Vul de retourbon in die is meegeleverd in uw pakket. 

  2. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat u de artikelen verpakt in de originele doos samen met de retourbon, de bijbehorende orderbevestiging en alle eventuele bijgevoegde (gratis) accessoires, onderhoudsproducten of producten met combivoordelen. Zonder de orderbevestiging kunnen wij uw retour niet afhandelen.

  3. Ga naar de DHL Retourenpagina en vul uw gegevens in:

  • bij Referentie vult u uw Greve ordernummer in dat bij het pakket hoort.

Als u uw gegevens heeft gecontroleerd klikt u op “Versturen”. U ontvangt dan een email met een formulier waarmee u het kosteloos via een DHL Servicepunt kunt retourneren.
Let op: U verstuurt het pakket naar Fros International B.V., inz. Greve

* Het is ook mogelijk om via post.nl of een andere vervoerder uw pakket terug te sturen. Zorgt u in dat geval wel voor een duidelijke adressering: Fros International B.V., inz. Greve, Einsteinweg 25, 3404 LH IJsselstein. U betaalt dan zelf de verzendkosten.


Retourneren vanuit Luxemburg.

  • Vul de retourbon in die is meegeleverd in uw pakket.
  • Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat u de artikelen verpakt in de originele doos samen met de retourbon, de bijbehorende orderbevestiging en alle eventuele bijgevoegde (gratis) accessoires, onderhoudsproducten of producten met combivoordelen. Zonder de orderbevestiging kunnen wij uw retour niet afhandelen.
  • U verstuurt het pakket met de vervoerder van uw keuze. Zorgt u voor een duidelijke adressering: Fros International B.V, inz. Greve, Einsteinweg 25, 3404 LH IJsselstein, The Netherlands. U betaalt zelf de verzendkosten.

 

Vragen?
Neem contact op via customercare@greve.nl.

interessante producten