Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen?

Hieronder vind je een beknopte lijst met de veelgestelde vragen. Staat je specifieke vraag hier niet tussen neem dan contact met ons op via customercare@greve.nl.

Onze tweetalige klantenservice (NL-EN) is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:00 uur. Je kan een email sturen naar: customercare@greve.nl. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen te reageren. Heb je een vraag over je order, vermeldt dan altijd het ordernummer in het onderwerp van je mail. Je vindt het ordernummer op de orderbevestiging die je automatisch krijgt toegestuurd na het plaatsen van een bestelling.

Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spambox of in de map ‘ongewenste reclame’ terechtkomen. Check daarom altijd eerst deze mailbox. Heb je de e-mail toch niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: customercare@greve.nl. Vermeld naast je ordernummer, ook de naam waaronder je de bestelling hebt geplaatst en de besteldatum.

In de regel biedt Greve uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending bij onze logistiek partner DHL (m.u.v. het weekend). In vrijwel alle gevallen heeft u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis. Op zondag wordt er niet bezorgd door DHL. Je ontvangt een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Let op: het kan enkele uren duren voordat deze link actief wordt.

Gratis bij bestellingen boven €45,- voor de landen:
Nederland
België
Luxemburg

Bij bestellingen onder de €45,-:
Nederland: €5,50
België: €7,-
Luxemburg: €10,-

Kosten retourneren
Voor eigen rekening.

Retourneren is geen probleem! Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Na melding dat je afziet van de aankoop heb je nog 14 dagen om het product te retourneren.
Klik hier voor meer informatie

Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Greve.nl voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.

U heeft het product NIET bij deze webshop gekocht
Neem contact op met de winkel of webshop waar u het Greve product hebt gekocht.

U heeft het product WEL bij deze webshop (greve.nl) gekocht

Klacht over het product:

Stuur een mail met duidelijke foto's en het ordernummer naar customercare@greve.nl

Klacht over de dienstverlening:
Maak gebruik van ons contactformulier

U ontvangt binnen 2 werkdagen (ma-vr) een ontvangstbevestiging en daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

U kunt zelf de status van uw retourzending volgen via de track & trace link van de door u gekozen vervoerder. Het is belangrijk om dit nummer goed te bewaren totdat het pakket bij ons is ontvangen. U ontvangt geen automatische melding van ons nadat we uw retour hebben ontvangen of het bedrag hebben teruggestort.

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket wordt het betaalde bedrag teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. U kunt de terugbetaling terugvinden onder Shopify Payments. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.